Jak odzyskać klienta w Internecie?

Agencje marketingowe

0 pobrań

1 wyświetleń

Cena:
0 PLN + VAT

Średni wskaźnik zakończonych transakcji w sklepie internetowym to tylko 3 proc. – w porównaniu z 30 proc. w sklepie tradycyjnym. Mimo to niewiele firm zna i wykorzystuje narzędzia, które zapobiegają syndromowi porzuconego koszyka i zwiększają sprzedaż w internecie.

Genesys wziął pod lupę 100 sklepów internetowych, które uzyskały najwyższą ocenę w zakresie jakości obsługi klienta w rankingu Opineo wykonanym w 2016 roku. Wyniki przeprowadzonego przez nas badania wskazują, że polska branża e-commerce słabo zna i w niewielkim stopniu wykorzystuje narzędzia informatyczne ułatwiające finalizację transakcji i zwiększenie wskaźnika konwersji.

Weź udział w naszym szkoleniu i dowiedz się:
• Jak najlepsze polskie sklepy internetowe reagują na porzucony przez zarejestrowanego klienta koszyk;
• Jak zwiększyć sprzedaż dzięki proaktywnej komunikacji z klientem;
• Jak wykorzystywać komunikację wielokanałową dla wzmacniania lojalności klientów;
• Jakie innowacyjne technologie warto wdrożyć, aby automatyzować procesy i obniżać koszty obsługi klientów.

0 PLN + VAT

Dane kontaktowe

Wiedza.nf.pl

zadzwoń 223141497 wyświetl numer

Poinformuj organizatora, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Podobne oferty